ORLEN Superliga zajęła drugie miejsce w kategorii Liga Sportowa Roku w prestiżowym plebiscycie Sport Biznes Polska. To wyróżnienie jest odzwierciedleniem intensywnego roku pełnego innowacji i dynamicznego rozwoju.

W 2023 roku odnotowaliśmy szereg istotnych osiągnięć:
- Zanotowano najwyższe przychody w historii Superliga sp. z o.o., co jest dowodem na rosnącą popularność i siłę naszej ligi na arenie krajowej oraz międzynarodowej.
- Podpisano umowę z nowym sponsorem tytularnym, ORLEN S.A., zapewniło to solidne fundamenty do dalszego rozwoju i promocji Superligi.
- Nowy partner telewizyjny Telewizja Polsat sp. z o.o., dzięki czemu udało się zabezpieczyć długofalowy plan rozwoju ORLEN Superligi i ORLEN Superligi Kobiet.
- Zawarto 5 kontraktów sponsorskich: NAMEDSPORT, Nata Aqua, SELECT, Dr Irena Eris S.A., oraz hummel.
- Wprowadzono 6 kontraktów licencyjnych z takimi podmiotami jak STATSCORE, SPORTFIVE, Emocje.TV, Šport TV, Arena Sport, oraz xSport, rozszerzając obecność spółki poza kraj i wzbogacając ofertę medialną.
- Stworzono nową identyfikację wizualną oraz nową oprawę graficzną meczów telewizyjnych, co zdecydowanie odświeżyło wizerunek ligi.
- Wprowadzono nowy system rozgrywek ORLEN Superligi z fazą PLAY-OFF z wszystkimi meczami na jednolitej nawierzchni Taraflex, podnosząc standardy i jakość rozgrywek.
- Wdrożono nowoczesne strony www dla klubów (obecnie w projekcie uczestniczy już 17 klubów), a aplikację mobilną pobrało ponad 35 tys. użytkowników.
- Zawarto strategiczną współpracę medialną z Interia.pl, znacznie zwiększając dotarcie do kibiców i medialność ligi.
Na arenie międzynarodowej, Superligowe drużyny również nie zawiodły. To był najlepszy rok polskich drużyn w europejskich rozgrywkach. W fazie grupowej EHF Ligi Mistrzów wystąpiły trzy zespoły. Do następnej rundy awansowały Industria Kielce oraz ORLEN Wisła Płock. Natomiast w EHF Lidze Europejskiej również wystąpiło aż trzech przedstawicieli Superligi w fazie grupowej. To najlepsze potwierdzenie coraz wyższego poziomu sportowego naszej ligi.
Te wyniki są efektem współpracy wielu stron, w tym klubów, sponsorów i partnerów biznesowych oraz kibiców. Wspólnie pokazujemy siłę i potencjał piłki ręcznej.